Wednesday, 12 October 2016

Vitamin C Pilihan Saya?

Wahh banyak betul pilihan vitamin C di pasaran kan? Vitamin C brand A dijamin kesan cepat! Sepantas 2 hari kulit mampu cerah dan mulus! Vitamin C brand B kualiti terbaik! Dibuat dari bahan organik! Vitamin C brand C pulak harga murah tapi kualiti terbaik!

Hurmm mana satu nak pilih ni ye? Korang pilih macam mana?

Alahai..kan. Nasib baik dulu pelajar kesihatan. Jadi soal nak amik apa-apa bahan nak masuk dalam badan ni cuak sikit. Sebab ada belajar baik buruk bahan yang masuk dalam badan. Memang kalau boleh nak tau apa kandungan betul-betul sesuatu benda tu dan dijamin selamat baru berani nak amik.

Ubat-ubatan sendiri pun kalau boleh cuba elakkan tapi kalau dah sakit kena la on ubat juga. Tapi kalau kita sihat tentu kita tak perlukan ubat kan? Soalnya macam mana nak kekalkan kesihatan kita pada peringkat yang terbaik?

Paling kurang pun cuba amik makanan tambahan yang tinggi antioksida. Kerana pengambilan makanan tinggi antioksida mampu menghalang radikal bebas dari mendatangkan sakit pada kita.

Vitamin C pilihan saya sustained release Vit C plus Shaklee. Kenapa? Sebab utama adalah ia ciptaan para saintis bukan pakar cap ayam.

Shaklee juga satu-satunya company yang ada landmark study dan ada kajian saintifik.

Jangan sebab kesan pantas maka berebut korang beli pulak! Entah apa bahan yang diletak dalam tu kita sendiri pun tak pasti kan? Cakap semua boleh cakap cuba bukti sikit kan? :)
Ramai orang kata best sangat lepas amik vitamin C SR ni. Best sangat ke? Lepas saya amal vitamin C, resdung dah hilang, gatal hidung dah tak ada, selsema setiap minggu dah lama tak ada, kulit pulak makin cerah dan gebu.

Best ke best?



Ok la, kami tak nak cantik sorang-sorang. Kita cantik ramai-ramai ok! Yang penting pilih produk yang benar-benar selamat!


Pelaburan RM0.51 sen je sehari untuk sebiji vitamin C ni. Tahan pulak 6 bulan. Kalau beli dengan harga ahli lagi murah!

Jangan lama sangat fikir. Hubungi saya segera!


Pakar Shaklee Anda

Aniey Yusoff
0137773122