Saturday, 13 May 2017

Apa Yang Menjadikan Shaklee Berbeza Sampai Doktor Pun Pilih Shaklee Jugak

Orang kata makan je lah vitamin apa-apa jenama pun. Sama je vitamin jugak. Nak senang beli yang ada kat farmasi tu berlambak pelbagai jenama ada.

Gitulah antara kata-kata BIASA kita dengar kan? Dah tu kenapa kakNi ni pilih Shaklee jugak? Sebabnya mereka yang cakap macam tu belum tau akan keistimewaan Shaklee dan kakNi jatuh cinta dengan Shaklee selepas tau semua  mengenai Shaklee.

Vitamin Shaklee tak sama level dengan pelbagai jenama di luar sana sebab di Shaklee ada barisan saintis yang sentiasa bertungkus lumus menghasilkan yang terbaik untuk kesejahteraan pengguna.

1) Landmark Study

Tak payah fikir jauh di Shaklee ada landmark study yang tiada lagi mana-mana syarikat lain berani buat. 


3rd party yang buat kajian yang tiada kaitan apa pun dengan Shaklee. Keputusan negatif atau positif tetap dipublish. Semestinya hasil keputusan adalah menunjukkan pengguna Shaklee mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik.


2) Pilihan Angkasawan

Kalau Shaklee tak betul-betul bagus takkan pulak NASA sanggup ambil vitamin Shaklee untuk angkasawan mereka.



3) Jaminan 100% selamat tanpa bahan kimia berbahaya

Shaklee memberi jaminan bahawa semua produknya adalah selamat. 

4) Pelaburan berjuta USD untuk R&D

Shaklee membelanjakan berjuta USD semata-mata untuk pembangunan produk demi memastikan kesihatan dan keselamatan penggunanya.

5) Kami adalah Duta Shaklee

Kalau korang perasan Shaklee tak pernah melantik Duta yang terdiri dari orang-orang terkenal untuk promosikan produknya kerana bagi Shaklee dari membayar untuk pengiklanan lebih baik digunakan untuk membayar bonus kepada semua pengedarnya.

6) Pengeluar Vitamin pertama di dunia

Shaklee merupakan syarikat pengeluar vitamin pertama di dunia dan vitamin yang mula-mula dikeluarkan ialah Vitalea yang dulunya dikenali sebagai Mineralised yang kini telah berusia lebih 100 tahun.

7) Vitamin Shaklee hasil ciptaan para saintis

Setiap produk Shaklee seperti bagaimana bentuknya bulat, lonjong, cecair atau tablet telah diuji terlebih oleh saintis kenapa bentuknya begitu. Mesti ada sebab disebaliknya. 

Ini baru bentuk, malah setiap bahan mentah yang diambil turut diuji dengan ketat bagi memenuhi standart yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Sekiranya ada yang tidak memenuhi standart maka Shaklee lebih rela untuk tidak mengeluarkan produk itu.

Semua vitamin adalah sama? Mungkin boleh fikir semula kot. Dalam group kami iReach sendiri ramai doktor dah pilih Shakle. Pilihan kakNi semestinya vitamin ciptaan saintis. Belum terlambat untuk bertukar jenama. Yang pasti kena hubungi kakNi. 



Aniey Yusoff
ID 887558