Bagaimana Nak Hilangkan Sakit Tumit Yang Mencucuk Sampai Tak Boleh Jalan

Saturday, December 31, 2016

Bangun pagi tadi tiba-tiba sendi pada kaki sakit dan mencucuk-cucuk bila berjalan. Berjalan pun terhencut-hencut je tadi. Agaknya malam tadi masa tidur tertindih atas salah satu kaki. Dalam hati kakNi terfikir gini la orang yang selalu mengadu sakit tumit dan lutut gamaknya. 


Satu hari tak boleh buat kerja dan berdiri. Kalau berjalan pun terseret seret kakinya. Lepas makan vit C dan Bcompleks dan rehat jap Alhamdulillah lega dah. 

Memang kalau bab saraf atau otot je terus teringat kat Bcompleks dan Vivix. Bcompleks baik untuk masalah yang berkaitan saraf. 


KakNi kongsikan satu cara lagi nak buat sakit tumit atau sakit lutut hilang. Amalkan ambil kolagen dan makanan tinggi resveratrol macam vivix ni. Kolagen membantu mengembalikan semula kolagen badan yang dah hilang dan vivix bertindak terus ke dalam DNA yang rosak untuk membaikinya. 

Syukurilah nikmat masih ada sepasang kaki yang sihat dan masih boleh berjalan ni. Nak tau besarnya kurniaan kaki ni cuba sakit kaki. KakNi sakit tumit mencucuk tadi pun dah rasa patah kaki nak berjalan tak boleh.

Vivix boleh dibeli sebotol pada harga Rm402.80 tapi selalunya KakNi akan suggest supaya beli 2 botol terus sebab KakNi dapat membantu korang jimat sebanyak hampir Rm200. Nak tau lebih detail kena hubungi KakNi tau!

Aniey Yusoff
ID : 887558
SMS/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju, Setiawangsa, Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *

Subscribe blog Aniey