Cara Cerahkan Kulit Dalam 7 Hari! Siap Kulit Lembab Lagi

Wednesday, December 28, 2016

Ish tak boleh dengar pulak ayat 7 hari ni maklumla demam drama 7 Hari Mencintaiku baru je berakhir hehe. Ok, ini bukan entry pasal 7 hari mencintaiku tau tapi meh kakNi bagitau macam mana nak cerah dalam masa 7 hari. 



Adik-adik kakNi ni beria tau kalau nak cerah dalam masa singkat kan? Ok memang berbaloi adik baca ni sebab ini memang cara putih yang selamat dan tak membahayakan. 

Tadi kakNi terbaca di FB ada orang sedang mencari suntikan vitamin c atau kolagen untuk putihkan kulit. Bila tanya kenapa nak cari yang suntik? Katanya dia takut nak amik yang makan ni sebab nanti rosakkan buah pinggang. Hurmm dah tu amik yang suntik tu dia pegi ke mana pulak? Menyorok kat tepi kulit ke? Sangat macam-macam kan sekarang? 


Awesome sangat amalkan Kolagen Shaklee ni. Kolagen ni dibuat dari sisik ikan merah yang sangat tahan lasak dan hidup jauh di dasar laut yang jauh dari percemaran. 


Mula-mula sebelum amik kolagen ni kakNi adalah risau kot tak boleh minum ke, bau hanyir ke kan. Rupanya tak ada bau langsung! Campur dengan ESP, letak sunquick sikit ke. Heaven sangat!

Baru 2 hari minum dah fefeeling kulit mulus bab kulit telur dikupas. Aww sangat!! Satu sebab yang adik-adik kena percaya dengan keberkesanan kolagen Shaklee adalah produk Shaklee ciptaan saintis dan ada ujian klinikal serta penyelidikan demi penyelidikan untuk memastikan keselamatan dan keberkesanannya.

Cepat-cepat grab 3 kotak kolagen dan dapat ahli secara PERCUMA! 

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju, Setiawangsa Dan Keramat AU




You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *

Subscribe blog Aniey