Friday, 16 December 2016

Kerja Dari Rumah Sebagai Pengedar Shaklee

Alhamdulillah dah hampir 3 rahun meninggalkan dunia kerjaya makan gaji setelah 8 tahun bekerja. Ingat senang ke nak lepaskan kerja di zaman sekarang ni yang menuntut sumber pendapatan lebih dari biasa.

Seorang kerja di bandar dengan pendapatan Rm3000 ke bawah boleh la dikatakan miskin di bandar kan? Sob sob..

Keputusan nak berhenti kerja diambil sebab fikirkan anak-anak tak ada siapa yang nak jaga. Sebelum ni mak mertua yang jaga. Tak nak terus bebankan keluarga mertua lagipun masa ni la mak mertua nak berehat atau buat amalan tanpa gangguan kan. Kakak Alyaa yg sulung pun nanti akan masuk darjah 1. Siapa pulak nak hantar dan ambil dari sekolah, kena hantar transit lagi, uruskan van sekolah lagi. Tak sanggup la nak lepaskan dia hadap situasi ni. 

Sekarang alhamdulillah, pergi sekolah, balik sekolah berjemput. Siap senggang masa sekolah agama ke sekolah kebangsaan boleh tidur lagi. Penat tapi puas hati. Syukur alhamdulillah!

Memulakan bisness shaklee selepas pintu hati terketuk dengan terujaan vitamin shaklee dari segi penghasilan, pembuatan, pemilihan bahan mentah, kajian dan selidik oleh para saintis dan macam-macam perkara yang wow lagi la. Yang penting ada landmark study.


Best sangat ke jadi pengedar shaklee? KakNi bagi sebab kenapa best sangat

✅ Tak payah nak keluar modal ribu riban
✅ Daftar ahli Rm80 je siap postage dan beg starter
✅ Tak payah nak heret anak-anak ke pejabat pos nak pos barang
✅ Urusan pembelian online. Courier hantar depan pintu rumah customer
✅ Urusan bisness boleh buat kat mana-mana sahaja asalkan ada internet. Atas katil, sambil baring, tengah susukan anak, buai anak, bagi anak makan, tengah travel dan apa-apa lagi la
✅ Tak payah pening nak sewa kedai bagai. Duduk je rumah tu
✅ Untung runcit boleh buat belanja harian. Bonus tengah bulan boleh capai sehingga 21%
✅ Mentor ajar A sampai Z
✅ Company dah established. Produk pun dah lebih 50 tahun di pasaran Malaysia
✅ Bukan MLM haram
✅ Bukan bisness kayakan orang atas

Cukup la semua tu dulu. Asalkan korang gigih usaha dan tidak beralasan. Cukup-cukup la kita hidup selesa takat tu je. Hujung bulan je sesak kan. Ini masa kita ubah takdir kita untuk lebih berjaya.

KakNi sangat alukan korang yang nak sertai kakNi tambah pendapatan. Boleh whatsapp kakNi segera 0137773122.