Set Kecantikan Nutriwhite Untuk Wanita Asia

Monday, December 26, 2016

Produk pertama masa mula-mula menggunakan set Nutriwhite ni ialah pencuci mukanya iaitu Foaming Clenser dan UV Protection. 

Best sangat guna pencuci muka ni. Tapi apa yang tak bestnya ialah ia TAHAN LAMA 😂. Pakai berkali-kali pun tetap tak habis-habis! Dah hampir 2 tahun pakai masih ada lagi. Sekali pakai cuma amik sebesar 5 sen je. Buih memang banyak. 

Aritu kakNi ada pergi ke Health & Talk di branch Shaklee Sri Rampai. Disampaikan oleh nutritionist Shaklee. Berkisarkan tentang keistimewaan Set Nutriwhite dan ada demo facial lagi. 

Korang kalau nak tau saintis Shaklee memang cipta khas Nutriwhite sesuai untuk kulit wanita Asia. Jadi insyaAllah ia memang sesuai untuk kulit wajah dan cuaca kita. Pernah dengar tak ada orang selepas amik produk tertentu kulit wajah jadi makin teruk dan akhirnya terpaksa berhenti memakainya?

Pesanan buat adik-adik dan sahabat semua berhati-hati sekiranya ingin membuat pembelian terutama bab-bab kecantikan dan penjagan muka ni. Sebab banyak bahan pemutih yang bahaya tanpa kita ketahui ada dalam produk tu. 



Nutriwhite ni saintis cipta dari 16 tumbuhan botani yang diambil dari seluruh dunia yang mana setiap tumbuhan yang iklimnya tumbuh sesuai di negara itu maka Shaklee akan ambil dari negara tersebut. Ini bagi memastikan hanya bahan mentah yang terbaik diperolehi untuk produk nutriwhite.


Shaklee jamin mana-mana produk shaklee adalah bebas bahan kimia bahaya dan bersifat semulajadi. Istimewa tau guna set nutriwhite ni. Kulit rasa lembut dan best sangat. Buat hantaran kahwin pun boleh. Eksklusif sangatt!

Cepat hubungi kakNi tau untuk dapatkan set penjagaan muka istimewa ni untuk korang!

KakNi
887558






You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *