Thursday, 27 April 2017

Hilangkan Jerawat Degil Dengan Cepat Supaya Tiada Parut Hitam

Jerawat? Benda biasa kan? Setiap orang pun rasanya ada jerawat samaada jerawat kecil, jerawat pasir atau yang paling ngeri jerawat batu 40 tingkat! Huhu ini kalau jerawat batu sebesar duit seposen tu mau tinggalkan lubang kawah sebesar alam ni. Paling teruk lepas tu..berparut hitam!


Memang habis la lagenda kulit licin lalat landing pun boleh tergelincir..kena panggil kawah gunung berapi pulak 😭

Tau kenapa muka berjerawat? Ada beberapa sebab :

1) Muka mengeluarkan minyak berlebihan (sebum)
2) Stress
3) Hormon yang tidak stabil (selalu tengok remaja perempuan kan naik jerawat dengan gembiranya)
4) Pemakanan yang berminyak dan pedas
5) Penggunaan kosmetik dan alat solek

KakNi dulu memang 'pembela' jerawat yang berjaya huhu. Bab membelek jerawat di cermin dah jadi satu pekerjaan tetap dah. Nasib baik sekarang dah ok.

Jika korang ada jerawat degil yang tetap tak mau pergi walau dah pelbagai usaha dilakukan. Apa yang korang perlu buat sebenarnya ada berdetoks!

Cuba bayangkan selama kita hidup berapa banyak toksin yang sudah berada dalam badan hasil dari pemakanan kita. 


Perlukah Proses Detoks?



Alhamdulillah dengan detoks produk Shaklee dapat bantu ramai orang untuk hidup lebih sihat, ceria dan bahagia. Seperti mereka ini..




Jadi apa lagi! Jom kita berdetoks! Siap dapat FREE KEAHLIAN lagi! Untuk program detoks ni kakNi akan guide korang dengan mealplan dan cara pemakanan. 


Let's detoks! Cepat hubungi kakNi

Aniey Yusoff
ID 887558