Friday, 14 April 2017

Vitamin Untuk Warga Emas Supaya Sihat Dan Bertenaga

Bila sebut warga emas ni sebenarnya kakNi nak cakap bahawa mak dan ayah kita la tu atau yang setara dengannya pakcik kita ke mak ayah mertua kita ke kan.


Famous sangat kan kalau kita dengar golongan warga emas ni sangat fobia nak pergi hospital kan andai ada sakit demam ke apa ke. Ayah kakNi sendiri memang sejak dari kakNi kecik lagi sangat takut bila dengar nak kena pegi klinik atau hospital..takut benor. Dulu-dulu kalau sakit apa-apa rela lagi beli ubat kat kedai runcit huhu

Sekarang tak la nak beli ubat-ubat kat kedai runcit tu lepas kakNi bagitau bahaya amik ubat sembarangan yang tak ada kelulusan. Dan lagi pulak sekarang memang bekalkan ayah dengan keperluan vitamin supaya ayah kekal sihat, bertenaga dan tak sakit lutut nak jalan kaki pergi masjid.

Antara vitamin yang selalu kakNi bekalkan untuk ayah ialah Vitalea, Ostematrik dan Omega. Ini pun kena telefon ingatkan baru ayah makan. Mak ayah kita ni biasa la banyak pantang larang..baru lepas makan rebung contohnya takut dah nak makan benda-benda lain ubat ke apa ke risau takut mabuk. Bukan ayah seorang makcik-makcik kakNi pun sama. 

Mak sedara kakNi pulak ada kakNi bekalkan vitamin bentuk tablet iaitu ostematrik dan garlic untuk darah tinggi dia. Berbuih la mulut ni suruh makan tapi katanya risau kot mabuk bercampur dengan ubat ke dengan buah apa ke. Last-last tengok-tengok tak dihabiskannya..huhu

Vivix Dan Ayah

Tapi kan alhamdulillah masa tinggalkan sebotol vivix kat ayah, Ayah dengan senang hati boleh amik vivix dan habiskan. Tengok ayah seronok je minum vivix. Diam-diam je tengok ayah minum vivix tanpa perlu nak kena suruh. Syukur sangat! Suka sebab sedap agaknya. 

Kenapa Vivix Penting Untuk Kesihatan Mak Ayah Kita?

Vivix sememangnya antara produk paling  dicari-cari terutama pada anak-anak yang amat mementingkan kesihatan mak ayah mereka. Yang mana rata-rata tak sanggup tengok mak ayah solat sambil duduk, sakit lutut nak berjalan pun tak boleh, menderita kencing manis, darah tinggi dan asyik mengadu lemah dan tak bertenaga. 


Jom tengok testimoni anak-anak yang belikan vivix untuk mak ayah mereka ❤️




Syukurlah andai di penghujung usia mak ayah kita, kita dapat berbakti dengan memberikan yang terbaik untuk kesihatan mereka. Jangan lupa selalu doakan mereka supaya sihat selalu. Mak kakNi dah 9 tahun tinggalkan kami. Alfatihah untuk arwah mak. 

Untuk dapatkan vivix boleh hubungi kakNi tau! 

KakNi 0137773122 oh ya! Jangan lupa tanya macam mana nak dapatkan keahlian percuma dengan vivix tau!