Monday, 1 May 2017

10 Kelebihan Detoks Terutama Untuk Menurunkan Berat Badan

Pernah tak korang alami salah satu tanda ini :

1) Stress memanjang
2) Jerawat tanpa henti walau dah bermacam usaha dah buat
3) Sembelit teruk 
4) Asyik nak makan makanan manis je
5) Bermasalah nak tidur
6) Letih dan lesu tak kira masa
7) Berat badan bertambah bagai dipam-pam 
8) Rambut gugur, kulit kusam
9) Kerap jatuh sakit
10) Kerap sakit kepala

Dan banyak lagi la petanda masalah lain sampai korang pun dah tak tau dah nak buat apa lagi. Berbagai usaha dah buat cuma satu je yang belum korang buat. Detoks!

Detoks atau menyahtoksin adalah satu proses untuk membuang kotoran atau sisa kumuhan yang tidak diperlukan oleh badan. 


Tak pernah terlintas di fikiran pun kan. Selama kita hidup kita asyik makan, makan, makan tanpa 'mencuci' badan kita. Orang kata perut adalah punca pelbagai penyakit kan? Sebab ia berpunca dari makanan kita. Lagi kan kereta pun kita hantar servis kan?

Kenapa Kena Detoks?

Kotoran atau pun toksik yang terkumpul dalam badan boleh mendatangkan pelbagai penyakit yang serius.

Ingat lagi ni?


Ok jom kita ketahui apa kelebihan detoks untuk kita!

1) Membersihkan usus
2) Memberikan tenaga
3) Menyingkirkan lebihan sisa kumuhan
4) Menurunkan berat badan
5) Meningkatkan sistem imun
6) Memberi kecantikan pada kulit
7) Melapangkan fikiran mengurangkan stress
8) Rasa badan lebih ringan 
9) Menyihatkan rambut
10) Melancarkan sistem pernafasan

Selesai sesi detoks korang akan rasa seperti 'orang baru' sebab segala racun dan toksin sudah diflush keluar. 

Set Detoks Shaklee


Ini Testimoni Mereka Yang Sudah Detoks Dengan Set Detoks Shaklee






Ia permulaan yang baru untuk badan kita. Inginkan khidmat konsultasi dan cara pengambilan apa lagi cepat hubungi kakNi tau!

Aniey Yusoff
ID 887558