Akhirnya Resdung Makin Berkurang Dan Hidung Tak Gatal Lagi

Monday, May 15, 2017

Siapa yang pernah ada resdung memang tau la azabnya macam mana bila asyik tergaru-garu hidung. Satu muka rasa gatal yang amat! Terasa bagai ada makhluk-makhluk halus sedang merayap di serata muka.

Dah la seminggu sekali wajib selsema dan bersin berpanjangan..sok sek sok sek hidung berair. Pernah tau kakNi ni dek terlampau tak tahan sangat gatal hidung sampai merah-merah hidung digaru..pernah la rasa nak cabut je hidung lepas tu sental kejap dengan berus besi huwaaa...


Oitt dulu kakNi pernah pergi berubat tradisional tau. Yang buat asap-asap tu la haha rasa kelakar pulak maklumla masa ni budak-budak lagi. Orang kata boleh tengok ulat jatuh dalam air. Daku tunggu-tunggu tak ada nampak ulat pun..

Dari kecik ada resdung sampai la dah besar panjang. Tapi sekarang dah tamat dah zaman resdung tu. Syukurlah! Dah tak ada lagi dah rasa seksa gatal muka. Bonus pulak kulit rasa licin je! Haa macam mana buat bagi hilang resdung?

Apalagi kalau bukan set resdung Shaklee! Ohsem sangat! Lagi ohsem bila korang dah dapat makan makanan favourite korang yang selama ni kena pantang!


Haa..inilah set kesayangan sejak kenal Shaklee sampaila sekarang!



Nak tahu apa Kebaikan Set Resdung Shaklee?

  • Alfalfa bertindak sebagai agen detoks untuk detokskan badan dari toksin penyebab alahan
  • Mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung 
  • Bcompleks bertindak sebagai penstabil hormon dan mengurangkan kesakitan
  • Meningkatkan antibodi dan daya tahan badan melawan penyakit
  • Mempercepat proses baik pulih tisu tubuh
  • Mencantikkan kulit
  • Mengurangkan alergi dan kegatalan pada muka dan kulit

Korang sama macam kakNi? Penghidap resdung sejak zaman berzaman lagi? 

Alternatif untuk korang cuba set resdung ni. Untuk konsultasi yang lebih detail. Segera hubungi KakNi tau!

Aniey Yusoff

ID : 887558

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *

Subscribe blog Aniey