Produk Putihkan Kulit Muka Dengan Selamat Dari Tumbuhan

Tuesday, May 09, 2017

Sebagai seorang pengedar Shaklee bukan hanya tau nak jual produk sahaja malah wajib jugak ada ilmu pasal bisnes dan produk. Baru la orang tanya kita tak tergagap nak jawab. Tak profesional pulak kalau ada orang tanya tapi kita jawab tak tahu. Eh macam mana ni awak jual tapi awak tak tau pun?

Bersama Shaklee rasa bersyukur sangat sebab peluang untuk menimba ilmu tu sentiasa ada. Kalau tak upline yang buat kelas, company Shaklee pun selalu adakan kelas, bengkel atau seminar pasal produk, strategi bisnes dan banyak la. 

Berpeluang timba ilmu dari yang pakar memang satu kebanggaan sebab ilmu tu kita dapat orang yang lebih arif. Macam peluang hadir ke bengkel asas kecantikan Shaklee oleh nutritionist Shaklee cawangan Sri Rampai iaitu Cik Nurul. 

Haaa ada demo pulak Set Kecantikan Nutriwhite. Dah lama teringin nak kutip ilmu tentang set kecantikan yang super best ni. Ish kakNi cakap super best sebab walaupun baru pakai 2 produk dari set kecantikan ni tu pun dah rasa bestttt sangat. Yang penting kulit jadi bersih dan putih.

Owh sebut putih sapa yang tak nak kulit putih kan?? Jangan ingat brand lain tak boleh buat kulit korang jadi putih tau. Tapi dengan set kecantikan Nutriwhite dijamin bukan kulit sahaja putih malah ia membaiki dan menghalang kulit dari dirosakkan oleh sinaran uv yang akan menyebabkan masalah jeragat, jerawat, penuaan kulit dan kulit berminyak.


Seindah namanya Nutriwhite, sememangnya set kecantikan ini direka cipta khassss untuk kulit wajah orang Asia. Kita la tu termasuk sekali jangan tak tau pulak.

KakNi memang yakin dengan kesemulajadian dalam pembuatan set kecantikan Nutriwhite ini. Oohh kakNi memang tak berani nak amik produk yang sembarangan yang tak diketahui apa kandungan di dalam produk tu. Semua orang boleh claim produk diaorang selamat tapi sudah terbukti oleh kajian klinikal tak? Ada RnD tak? Huhu takuttt tau dengan kesan sampingan produk yang kita tak tau kandungan ni. Lepas tu banyak pulak yang tiruan.

Nutriwhite Shaklee dicipta oleh saintis dan pakar kulit dari Jepun dan Amerika. Terdiri dari 16 tumbuhan dan herba semulajadi yang diambil dari serata dunia. 16 tau! Bukan 1 atau 2 tapi 16!!



Kita sebagai pengguna WAJIB alert sikit tentang bahan-bahan yang kita nak guna ni..tambah-tambah nak makan atau letak kat muka. Entah produk dari mana-mana entah beli timbang kilo dan bancuh sendiri belakang rumah. Kita pun tak tau kan? Jangan nanti muka rosak, sakit pun dapat. Apa ada merkuri? Plumbum?

Super best Nutriwhite ni sampaikan tak leh tahan tengok feedback positif masing-masing. 


Nak bermula dengan set penjagaan kulit wajah yang selamat? Dah serik muka rosak akibat produk tak selamat yang lain? Hubungi kakNi segera tau! 

Aniey Yusoff
ID : 887558

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *