Thursday, 11 May 2017

Produk Untuk Mengurangkan Sakit Sendi Dan Lutut

Selalu sangat kita tengok golongan warga emas yang mengadu sakit lutut dan sendi kan? Tapi sekarang dah tak kira muda tua dah, ada tu muda-muda lagi dah sakit lutut.

Ada kawan kakNi dulu masa form 5 lagi dia sakit lutut. Lepas folow up kat hospital rupanya cecair antara tulang dah berkurang. Doktor cadangkan supaya dilakukan pembedahan.

Kesian tau bila sakit lutut ni sebab nak berjalan tak boleh, nak bangun pun sama. Sanggup ke tengok orang-orang tersayang kita bertongkat atau memapah-mapah nak berjalan?

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 6 : SITI ROZITA OTHMAN

[SAKIT SENDI DAN LUTUT BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Apa perasaan anda bila terseliuh,  kemudian jatuh terduduk dalam bilik air. Pasti rasa terkejut dan takut . Betul tak..?
.

Begitu lah yang terjadi pada saya . Dua kejadian lain hari. Lain masa tetapi pada bulan yang sama. Bulan lepas kan musim hujan. Jadi kerap ulang alik ke dapur. Yelah kan seharian hujan. anak-anak pula kejap-kejap nak susu..kejap2 masuk bilik air, pastu lapar balik.
.

Tak senang duduk melayan hh3 beradik ni.  Husna pulak baru belajar tak gunakan pampers. Jadi tumpu pada dia lebih. Huzaifah pula ada permainan baru. Suka buka tutup peti ais. Habis berkecah dia main air. Apa lagi.. tengah terkedek-kedek Kak Ita jalan ke dapur, terpelecok lah, tak perasan ada air. Nasib baik tak jatuh gedebuk. Selawat banyak-banyak. Nak marahkan Huzai dia apa tau kan. 
.

Terkejut sebab kaki terpelecot. Cepat-cepat saya sapu krim Herbal Blend. Risaunya hati hanya Allah sahaja yang tahu. Kejap-kejap tengok kaki ada kesan bengkak atau biru. Alhamdulillah tak ada apa-apa. Cepat-cepat saya ambil Vivix dan terus bancuh dengan kolagen. Alhamdulillah. Bangun pagi esoknya tak ada bengkak dan sakit kaki.
.

Selang beberapa hari saya jatuh terduduk pulak dalam bilik air. Licin sebab air dari basuhan mesin basuh. Entah macam mana fikiran melayang masa tu. Agaknya lupa nak baca doa masuk tandas pun iyer juga.
.

Dipendekkan cerita, pinggang dan perut saya sakit akibat kesan terjatuh tu, saya sapu minyak panas di bahagian yang sakit dan minum Vivix campur kolagen. Setiap hari saya minum 2 kali . Pagi dan malam. Dan sebelum tidur, saya makan Ostematrix 5 biji setiap hari. 
.

Alhamdulillah sakit pinggang dah hilang, tiada apa-apa yang saya takutkan terjadi. Tetapi haid saya pula keluar terlampau banyak. Bila ke klinik doktor kata takde apa-apa , mungkin sebab hormon. Dalam masa sama saya pergi berurut . Mak bidan kata peranakkan saya turun sikit,  Lagipun memang setiap 3 bulan saya akan berurut badan di kampung. Alhamdulillah semua nya baik-baik dan tiada apa yang perlu saya risaukan. 
.

Dalam masa yang sama tekanan darah tinggi saya pun stabil. Maklumlah bila dah masuk umur 40-an ni semua nak kena jaga. Lebih-lebih lagi bab kesihatan ni. Mungkin ramai tak tahu bahawa kolagen Shaklee sangat ubagus untuk sendi juga. Bukan hanya untuk cantik semata mata tau. 

Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit lutut atau sendi boleh cuba amal minum kolagen Shaklee dan Ostematrix,  rasakan perbezaannya.

Mengapa dan bagaimana Kolagen Shaklee untuk sendi?

Kolagen Shaklee mempunyai unsur ekstrak kerangan laut yang mana ia mengandungi glucosamine yg bantu membuat bendalir sebagai pelincir sendi.
.

Manakala Vivix pula membantu memperbaiki sel-sel badan kita. Memang terbaik lah setiap suplemen Shaklee . Pelbagai jenis dan setiap satunya mempunyai khasiatnya tersendiri.  
. The 

Kita usaha untuk ke arah yang lebih sihat. Shaklee sahaja satu-satunya supplement brand yang terbukti berkesan melalui Landmark Study.


Dulu pelik jugak bila sakit lutut je semua pakat cadangkan supaya amik kolagen. Sekarang jangan pelik pulak ye! Kolagen bukan untuk cantik sahaja tapi penting untuk mengekalkan bendalir pada tulang rawan.

Best tau dengan pembelian 2 kotak kolagen dan sebotol Vivix korang dapat PERCUMA keahlian! Segera hubungi kakNi tau!

Aniey Yusoff
ID 887558
0137773122