Top 10 Vitamin Shaklee Yang Terbaik Pilihan Rakyat Malaysia

Saturday, May 06, 2017

Assalamualaikum WBT


Bersemangat betul tengok carta top 10 vitamin Shaklee paling laris di Malaysia. Perasaan teruja melebihi pencalonan anugerah paling popular lagaknya 😂

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

Sebab dapat rasa diri sendiri pun penyumbang jugak kepada pencalonan itu. Semuanya vitamin favourite! Ready nak tau?

No. 10 # Lecithin


Agen pemecah lemak yang berupaya mengemulsi lemak-lemak degil yang menyaluti organ kita. Juga kesayangan bagi ibu-ibu dalam pantang bagi elakkan bengkak susu.

Begitu banyak manfaat Lecithin ni sampai tak percaya dengan harganya yang murah! (Dulu pandang sebelah mata sebab murah kan 😅) sekarang pandang bermata-mata!

No.9 # Collagen Powder


Wow! Kesayangan wanita-wanita cantik dan anak-anak tersayang bagi mak-mak yang selalu sakit lutut dan sakit sendi. 

Anak tersayang belikan kolagen paling tulen ni buat mak ayah tercinta masing-masing. 

Keberkesanannya menganjalkan kulit, memudarkan jeragat, memuluskan kulit, mencantikkan kuku menjadikan kolagen kegilaan wanita cantik! (Termasuk kakNi 🙊)

No.8 # Vitalea


Multivitamin pertama dan tertua di dunia. Lengkap dengan semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan.

No.7 # Vitamin E


Rakan kecantikan bagi wanita. Bertindak mengurangkan parut jerawat, memudarkan parut hitam dan mencantikkan kulit.

No. 6 # Alfalfa


Mula berkenalan dengan alfalfa ni masa kakNi amik set lengkap berpantang 4 tahun lepas. Sangat membantu menjayakan penyusuan dengan membanyakkan susu ibu.

Lepas dah konsisten amik perasan pulak resdung mula hilang kalau tak setiap minggu mesti selsema dan gatal hidung dan muka yang teramat.

No. #5 Ostematrik


Bekalan kalsium untuk tulang yang kuat apa lagi kalau bukan Oste ni. Setiap malam mesti tak lupa amik. Masa mengandung dulu lepas amal oste ni dah tak ada lagi kejutan kejang kaki di waktu malam.

Sakit otot setelah seharian buat kerja rumah hilang pagi esoknya selepas makan oste. 

No. 4 # Vitamin C


Kesayangan kakNi! Dan rasanya kesayangan semua orang la! Agen pemutih semulajadi, penguat imun, menentang kanser, mencepatkan penyembuhan luka dan mencantikkan kulit.

No. 3 # Omega Guard


Kesukaan anak-anak kakNi sejak diaorang umur setahun lagi. Membantu menguatkan daya ingatan dan menguatkan imun mereka.

Err siap lumba makan sambil buat bunyi 'pop' tau!

No.2 # ESP


Protien soya non gmo rebutan ramai. Asal ada cepattt je habis stok. Buat mandi agaknya 😂

Nak puasa ni dah terbayang dah resepi ESP blend bersama susu segar dan kurma! InsyaAllah dapat memberi ketahanan kepada perut penghidap gastrik supaya ceria berpuasa. 

No.1 # Vivix!


Vivix mahal? Carta ni bukak rahsia yang ia adalah vitamin paling top dalam Shaklee. Paling dicari orang yang tahu akan khasiat resveratrol dalam sebotol Vivix.

Ia membaiki sel sehingga ke peringkat DNA. Patent khas dari Shaklee tiada kat tempat lain.


Ingin jadi sebahagian dari keluarga Shaklee? No kakNi sentiasa terbuka menerima whatsapp korang ☺️

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
http://kakni.wasap.my
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *

Subscribe blog Aniey