Kulit Kusam Dan Berjerawat.. Alamak Malunya Nak Naik Pelamin

Thursday, September 21, 2017

Hari bahagia menjelang tiba, hati girang dan riang mengingatkan pelamin indah yang sudah ditempah. Wahh.. Tak sabar rasanya nak bergelar raja sehari.

Terbayang manik-manik dan lace cantik yang menghiasi baju pengantin yang dah ditempah. Hati melekat terus dek penangan baju Cinderella masa perkahwinan Anzalna Nasir dulu. Seriously Cantik!


Listing manjakan diri sebelum bergelar raja sehari pun dah berjela. Nak gi spa badan, nak gi Mani And Pedi la, mandi air aura bunga la..semuanya demi nak tampil cantik dan berseri di hari bahagia. Juga untuk suami tercinta 

Tapi ada satu masalah yang mula merisaukan. Masalah kulit muka belum selesai! Pada waktu macam ni la jerawat bertubi-tubi keluar macam tak cukup waktu gamaknya. Kulit pun kusam..mendung semacam je. Berapa banyak nak tepek mekap cenggini ni.

Mekap, mekap jugak tapi nak berdepan dengan suami pun malu gak ni selepas bersanding. Takkan nak mekap 24 jam kan? Bukan tak jaga muka tapi dah pelbagai produk dah guna dari yang murah sampai ke yang famous. Tapi kulit tetap sama malah lagi teruk.

Mak pun dah bersuara tegur..kenapa muka makin teruk dan kusam. Alahai apa nak buat ni. Hasil dari pencarian di internet banyak betul produk ni keluar di main page.

Maka berjumpa dan berkenalanlah dengan dua produk ni. Collagen Powder dan Vivix dari Shaklee. Baca blog sana baca blog sini dan baca jugak jurnal-jurnal, kajian-kajian klinikal yang saintis diaorang buat. Ye lah ingat senang nak pilih produk yang betul-betul selamat? Yang penting JANGAN TERTIPU lagi!

Hati makin percaya setelah baca banyak jurnal dan pengakuan penggunanya. 


Ada beberapa set untuk kecantikan kulit tapi sebab malas nak telan banyak-banyak which is takut hangat-hangat tahi ayam je telan lepas tu terbiar je maka Set Premium jadi pilihan. 



Set Premium Kecantikan Kulit Meransang Kulit Kelihatan Muda Dari Dalam ke Luar

1. Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder menyediakan 4000mg kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah). Kolagen ni dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

"A Women Never Reveal Her Age! Let's keep it a secret!"
Nak tahu tak apa ramuan utamanya? Ada 7 bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B2 dan B6.

Mempunyai berat molekul yang rendah untuk penyerapan yang pantas. Berat molekul bagi Collagen Shaklee ialah 1000 dalton.

Sebut saja kolagen pasti semua tahu ia berkait dengan kecantikan. Bagaimana ia berfungsi? Kolagen bertindak seperti 'gam' yang mengikat tubuh anda dan ia ditemui dalam otot, tulang, tendon dan paling banyak ditemui dalam kulit.

Manfaat kolagen kepada kulit sangat la banyak antaranya menjadikan :
  • kulit lebih tegang
  • kulit lebih elastik
  • lebih gebu gebas
  • mengurangkan liang pori
  • mengurangkan kedutan dan garis halus
  • kulit lebih cerah dan licin 
  • kuku lebih kuat
  • rambut lebih lebat dan bersinar
Apa jadi apabila badan kita kekurangan kolagen? Pengeluaran kolagen secara semulajadi semakin berkurangan apabila umur semakin bertambah menyebabkan kulit semakin kendur, kulit semakin berkedut, timbulnya garis-garis halus dan rawan pada sendi semakin lemah menyebabkan kesakitan pada lutut. Sebab itu kolagen sangat disarankan kepada mereka yang mederita sakit lutut.

2. Vivix 

Vivix ni sebenarnya adalah sejenis minuman botani yang rasanya sangat sedap yang mengandungi campuran botani khas iaitu ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu.

Ada apa dengan anggur muscadine? Pernah jumpa anggur sebesar bola golf? Anggur muscadine ni sebenarnya salah satu buah-buahan semulajadi yang paling sukar diperolehi dan paling hebat kuasa antioksidannya.

Tidak seperti anggur lain, anggur muscadine rangkaian lengkap polifenol. Ia mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Bagaimana Vivix berfungsi? 

Vivix merupakan supplement anti penuaan yang terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. 

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan pada tahap sel. Membaiki sel daripada dalam lagi.

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

Manfaat mengamalkan Vivix :
  • memelihara kesihatan jantung - mengurangkan risiko penyakit jantung
  • mengurangkan komplikasi diabetes - memelihara paras normal gula dalam darah
  • kesihatan otak
  • kesihatan sistem imun
  • mengurangkan komplikasi penyakit nyanyuk iaitu alzhemier
  • kesihatan sendi
  • perlindungan antioksidan
  • memberi tenaga
  • menggalakkan penuaan sel yang sihat - awet muda dan antipenuaan
  • membantu mengelakkan kanser - merencatkan sel kanser 
Set premium ini berharga RM655 dengan PERCUMA penghantaran. Pembelian online sendiri dengan hanya klik link di bawah :

Atau hubungi no di bawah untuk konsultasi berterusan dan ketahui cara mendapatkan Set Premium ini dengan harga ahli!

Aniey Yusoff
ID : 887558
SMS/whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *