8 Sebab Untuk Mempercayai Kualiti Dan Keselamatan Produk Shaklee

Monday, October 02, 2017

"Kami percayakan kualiti, kualiti adalah keutamaan."    DR FOREST C. SHAKLEE
Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang Shaklee gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan standard Shaklee tiada tandingan. 

Bahan-bahan untuk produk Shaklee dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. Malah, standard ketulenan Shaklee adalah yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk Shaklee adalah selamat.



1. Shaklee Menyaring Lebih 350 Bahan Cemar, Racun Serangga Dan Bendasing Untuk Setiap Bahan Botani Baharu

Shaklee juga turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob

2. Lebih Daripada 250 Ujian Racun Serangga Dilakukan, Melebihi Syarat United States Pharmacopeia (USP)

3. Lebih 100,000 Ujian Kualiti Dilakukan Setiap Tahun

Ini bagi memastikan produk Shaklee selamat digunakan oleh semua pengguna.

4. TIADA Tambahan Pengawet, Pemanis Atau Perasa Tiruan

5. Bebas Gluten

Shaklee adalah produk BEBAS gluten dan ia adalah satu berita baik terutama bagi mereka yang mempunyai alahan dengan gluten. Miliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat dengan produk bebas gluten.

6. Bukan GMO

Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program IPP).Pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk Shaklee kekal NON GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.

7. Terbiodegradasi

Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Shaklee amat menitikberatkan soal kesihatan planet dan alam semesta.

8. Shaklee Tidak Melakukan Ujian Ke atas Haiwan

Selama lebih dari 100 tahun pelbagai generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang tidak ada pada syarikat lain iaitu berani menghasilkan produk yang selamat secara semulajadi dan terbukti berkesan.



Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik. Melalui penghasilan produk semulajadi yang sangat luar biasa untuk dikongsi dengan keluarga dan masyarakat luar.

Dengan Shaklee Ia Selamat. Ia Terbukti. Dan Ia Berkesan


Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
http://kakni.wasap.my
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *