Promosi Shaklee Setiap Bulan 2017

Tuesday, October 03, 2017

Assalamualaikum WBT

Sejak berbisnes Shaklee setiap hujung bulan selepas closing hati tak sabar tunggu detik 12 tengah malam. Tunggu masuknya tarikh baru setiap bulan sebab nak tunggu apa promo bulan berikutnya.

Walau harga minyak naik ke turun ke, harga ayam, sayur dan keperluan lain semakin naik ke tapi Shaklee tetap buat promosi best-best setiap bulan!  Yang mana waktu ni la adanya penjimatan dan berbaloi-baloi berbelanja beli vitamin.

Bagi kami pengedar dan seluruh pengguna Shaklee, keperluan terhadap berbelanja makanan kesihatan satu kewajipan kot. Lagikan kereta nak maintain 'sihat' kita akan hantar pergi servis kan? Inikan pulak badan kita yang ada amanah padanya untuk kita jaga supaya sihat dan tidak 'rosak'.

Promosi Oktober

Bulan ni bulan ESP beli 4 canister dapat diskaun 5% yang mana dah boleh jimat RM30! Boleh buat beli herbal blend pulak pada harga ni hihi..


Banyakknya sampai 4 tong nak minum ESP! Tak susah pun 2 canister dah boleh bagi untuk mak dan ayah. Bagi 1 tong sorang supaya tak berebut hihi..

2 lagi kasi minum la kat kita, takpun kongsi dengan adik beradik yang lain. Blend dengan fresh milk dan kurma mau tak cukup 1 tong untuk 2 bulan. Tambah dengan strawberri pulak..heaven rasanya!

ESP untuk siapa?

Sebelum tu dah baca Kenapa Soya ESP Terbaik Di Pasaran? 




Kakni berkenalan dengan ESP masa mengandung 5 tahun lepas. Lepas bersalin keluar bilik bersalin je terus minum ESP dengan Bcompleks untuk kembalikan tenaga yang dah banyak hilang darah sampai doktor cakap pucat lesi muka KakNi masa ni.

Minumla KakNi bermula dari sini hinggalah saat sekarang. Bertong-tong dah ESP KakNi telan. Untuk menyusukan anak, pulih dari luka bersalin, hilangkan alahan kulit hitam, untuk atasi rambut gugur, gastrik..alhamdulillah semuanya dengan minum ESP.

Nah korang! Tau tak boleh beli online je ESP ni? Tinggal klik kat link esell bawah ni je :



Atau nak tau macam mana nak dapatkan keahlian secara PERCUMA? Ayuh hubungi KakNi :


Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *