Set Radiant 4 Untuk Wanita Tampil Cantik, Mulus Dan Berseri-seri

Wednesday, October 18, 2017

Kalau dah namanya wanita sudah tentu mempunyai naluri semulajadi untuk kelihatan menarik, memiliki kulit yang cantik, rambut yang hitam, lebat bersinar dan muka yang berseri-seri. 

Kesihatan kulit adalah cerminan kepada kesihatan dalaman kita. Apa yang kita makan sehari-hari memainkan peranan penting untuk kesihatan dalaman kita. Pengambilan nutrien yang betul bukan hanya menyerlah kecantikan semulajadi kulit malah menjadikan kulit lebih berseri, sihat dan kekal awet muda.

Justeru, apa nutrien yang penting untuk kesihatan kulit? 


4 Nutrien Penting Untuk Kulit Yang Lebih Berseri Dari Dalam

Kulit Lebih ANJAL dengan Kolagen

Kolagen berfungsi untuk menganjalkan kulit dan memastikan tisu-tisu kekal bercantum. Kolagen banyak ditemui di dalam kulit dan kulit kita mampu menghasilkan kolagen sendiri tetapi secara semulajadinya pengeluaran kolagen akan berkurangan dengan peningkatan umur, dan ini menyebabkan kulit kendur, kedutan dan garis-garis halus mula kelihatan.

Jadi, pengambilan kolagen amat digalakkan untuk kulit yang lebih anjal, gebu dan tegang serta membantu mengurangkan parut dan kedutan.

2. Protien Untuk MEMBINA Kulit Yang Sihat

Tubuh kita tidak boleh mengeluarkan protien secara semulajadi, oleh itu kita perlu mengambilnya melalui pemakanan harian. Pengambilan protien yang berkualiti penting untuk menghasilkan sel kulit yang sihat, memperbaiki dan menghasilkan sel serta tisu baru. Ia juga terlibat dalam pengeluaran hormon yang sihat dan enzim yang penting untuk kulit.

Protien menghasilkan asid amino penting untuk fungsi optimum kulit dan menyokong penghasilan glutation yang membantu melindungi sel kulit akibat daripada kerosakan sinaran matahari.

3. PERLINDUNGAN Antioksida Dengan Vitamin C

Vitamin C bertindak sebagai antioksida yang meneutralkan kerosakan oleh radikal bebas. Ia juga memberikan banyak manfaat kepada tubuh seperti memberikan keupayaan kulit menyembuh secara semulajadi.

Secara tidak langsung pengambilan vitamin C secara konsisten dapat mengurangkan kedutan, meredakan kulit kering dan kulit kasar di samping menyokong penghasilan kolagen dan kulit baru untuk kulit yang lebih sihat.

4. Kekalkan KELEMBAPAN Kulit Dengan GLA

Digelar sebagai asid lemak untuk awet muda, asid gamma-linolenik (GLA) merupakan asid lemak omega-6 yang merupakan sebahagian daripada lipid kulit untuk kulit kekal sihat. Ianya penting bagi sel kulit untuk kekal lembab dan kuat serta membantu meningkatkan keupayaan fungsi kulit.

Selain menjadi agen awet muda, ia juga dapat membantu mengurangkan kegatalan (iritasi) dan pengelupasan kulit. GLA juga dapat mengekalkan kelembapan dan menghalang keradangan untuk kulit kelihatan lebih berseri.

Alami "Shaklee Difference" Dengan Set Radiant 4


1. Merangsang Kulit Kelihatan Muda Dari Dalam Ke Luar Dengan Collagen Powder

  • Membekalkan 4000mg Kolagen Sisik Ikan Merah, kolagen yang dipilih dengan teliti dan diekstrak dari sisik ikan merah.
  • Memberi lebih dari kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C, B2 dan B6.
  • Berat molekul rendah untuk penyerapan yang tinggi
  • Pek individu untuk pengambilan segera pada bila-bila masa, di mana sahaja. 


2. Minum ESP Untuk Kulit Yang Sihat

  • Shaklee menggunakan protien soya yang tidak diubahsuai secara genetik (bukan GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP)
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protien berasaskan tumbuhan.
  • Protien soya membantu menurunkan paras kolesterol
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protien Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 - penarafan yang tertinggi an bersamaan dengan skor yang diberikan pada protien haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat

3. Mengatasi Radikal Bebas Untuk Kulit Yang Sihat Dengan Sustained Release Vitamin C
  • Produk semulajadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
  • Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan dan mengurangkan pembaziran vitamin C.
  • Ianya bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama 5 jam.

4. Kekalkan Kelembapan Kulit Dengan GLA Complex
  • Diperolehi daripada minyak borage yang tulen, semulajadi dan tinggi dengan GLA (17%-25%) dalam cara yang mudah dihadam.
  • Diformulasi khas dengan gabungan GLA (asid lemak omega 6), minyak biji bunga matahari (satu lagi sumber asid lemak omega 6) dan vitamin E untuk mengekalkan kesejahteraan dan kesihatan kulit.

Inilah rahsia kejelitaan dan awet muda para pengguna Set Radiant 4.

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Berminat untuk dapat Set Radiant 4 korang secara pantas? Klik di link esell di bawah ni :


Untuk setiap pembelian melalui KakNi korang layak dapat konsultasi eksklusif jadi jangan lupa hubungi kakNi seperti detail berikut ya :

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *