10 Kebaikan Vivix Untuk Pesakit Kencing Manis

Wednesday, August 01, 2018

Assalamualaikum WBT

Harini terkejut bila dapat gambar real pesakit kencing manis yang alami gangrene pada kaki beliau. Seluruh kaki dari pangkal buku lali ke bawah semua dah bertukar jadi kehitaman.


Seram pulak rasa tengok, terbayang kesakitan yang dialami oleh pesakit tersebut. Pesakit bertanyakan supplement vivix sebagai ikhtiar untuk memulihkan kembali sel-sel kakinya yang sudah kehitaman.

Nasib baik beliau bertanya tentang vivix dan berhasrat nak amalkan meminum vivix dari mencari produk-produk lain yang kononnya mampu *merawat* sakit diabetes beliau.

Kerana Vivix dibangunkan oleh para saintis dengan digabungkan kehebatan tumbuhan alam dengan teknologi sains yang banyak memberi manfaat pada pengguna. Bukan sebarangan produk yang entah apa-apa di pasaran.

Bagaimana Vivix Memberi Kebaikan Pada Pesakit Kencing Manis?

Vivix merupakan minuman botani yang lazat dan kaya dengan polifenol, yang tergolong dalam kumpulan fitokimia berasaskan tumbuhan membantu dalam menjaga kesihatan sel dan memberi manfaat pada pesakit diabetes dengan :

1) Mencegah Pembentukan Protien AGE

Penimbunan berlebihan protien AGE (advance glycation and products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel

2) Mengelakkan kerosakan saraf mata

Sumber lobak ungu dalam ramuan Vivix merupakan sumber terbaik vitamin A dan mengandungi fitokimia termasuk karotenoids, phenolics dan anthocyanins iaitu antioksidan yang kuat membantu memulihkan dan memperbaiki daya penglihatan

3) Menggalakkan penyembuhan luka dengan cepat

4) Mengawal kepekatan gula dalam darah

Pemakanan yang tinggi karbohidrat akan menyebabkan paras gula dalam darah meningkat dan berisiko meningkatkan komplikasi kencing manis.

Polifenol yang terdapat dalam Vivix membantu memperlahankan penyerapan karbohidrat dalam darah.

5) Mencegah risiko penyakit kardiovascular 

Elderberry iaitu salah satu bahan dalam Vivix merupakan antioksidan yang kuat yang bermanfaat untuk menguatkan sistem imun, merendahkan tahap kolesterol dan mencegah penyakit kardiovaskular

6) Melindungi dan membaiki sel-sel yang rosak dari peringkat DNA

Komplikasi daripada diabetes menyebabkan banyak sel-sel mula rosak dan mengalami gangrene. Ramuan vivix daripada polifenol tumbuhan telah diuji di dalam kajian berupaya melindungi dan memperbaiki sel yang rosak di peringkat DNA

7) Memberi impak positif kepada pengawalan genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

8) Membantu pertumbuhan sel-sel baru yang lebih sihat

9) Meningkatkan sistem imun badan 

10) Melindungi saraf dan mengelakkan sakit stroke


Apa kata pengguna yang sudah mengamalkan minuman Vivix dalam hidup mereka?








Cegah sebelum parah. Jimat sementara promosi!

Segera dapatkan Vivix anda pada harga diskaun dan dengan PERCUMA KEAHLIAN! Hubungi sekarang :

Aniey Yusoff
ID : 887558
SMS/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju / Keramat AU


You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *