Set Penjagaan Muka Untuk Kulit Kering Dan Berminyak

Wednesday, August 08, 2018

Masalah kulit kering dan berminyak antara masalah kulit utama yang dialami oleh kebanyakkan warga asia samaada lelaki atau perempuan.

KakNi sendiri di awal usia remaja mengalami masalah kulit kering melampau sampai mengelupas. Meningkat dewasa sehingga sekarang pula menghadapi masalah kulit berminyak sampai boleh kikis buat goreng la hahaha..


Selepas berkenalan dengan Shaklee, KakNi bermula dengan set pencuci muka Nutriwhite sehinggalah Nutriwhite dihentikan pengeluaran untuk memberi laluan kepada produk penjagaan kulit muka yang lebih 'power' iaitu YOUTH!


Maka apa lagi, selesai sahaja pelancaran set YOUTH ni maka terus KakNi rembat full set Intensive Repair and Treatment setelah menabung 'tabung youth' sebelum itu hihi..

Kalau sebelum ni begitu teruja dengan anggur Muscadine yang kaya dengan kandungan polifenol yang tinggi antioksidan di dalam Vivix. Kali ni berganda teruja apabila kandungan polifenol ini ada dalam rangkaian Youth! 

Set Penjagaan Kulit Youth Untuk Kulit Kekal Muda Dan Jelita

Youth complex dibangunkan oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa dengan jaminan 100% wanita akan kelihatan lebih muda dalam penggunaan 7 hari dan dengan penggunaan berterusan 2/3 wanita telah merasai perubahan kulit sedekad lebih muda.


Bahan Kandungan Youth

Kalau korang seorang yang sangat mementingkan mengenai kesan buruk penggunaan bahan kimia yang berleluasa dalam produk penjagaan muka, maka korang tak perlu risau lagi dengan Youth.

Sebagaimana prinsip Shaklee yang sentiasa selamat dan berkesan, maka penggunaan bahan untuk Youth adalah 100% BEBAS bahan kimia dan bahan terlarang yang berbahaya.

Ianya adalah 100% dibuat berasaskan tumbuhan dan dikuasakan dengan sains. Antara bahan kandungan di dalam Youth ialah :
  • Muscadine Grape
  • Lotus Japonicus
  • Apple Stem Cell Extract
  • Schisandra Chinensis Fruit Extract
  • Vital Repair Complex


Bebas 1500 Bahan Terlarang


Sesuai Untuk Semua Peringkat Masalah Kulit?

Rangkaian set Youth direka adalah sesuai untuk semua jenis kulit wanita asia. Hurmm best kan? Istimewa untuk semua jenis kulit.

Teruja ingin miliki Youth? Memang korang wajib milikinya hari ni! Sebagai tanda menghargai kecantikan anugerah Allah pada kita. Hubungi details berikut untuk order Youth korang tau:

Aniey Yusoff
ID : 887558
Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *