Cara Hilangkan Jerawat Hitam Supaya Kulit Licin Dan Gebu

Friday, July 29, 2016

Melalui zaman remaja dulu masalah kulit muka sangat lah teruk. Muka hitam berminyak, berjerawat batu dan paling memberi kesan adalah hadirnya parut hitam yang sampai ke dewasa la membawa kesannya yang tak nak hilang.


Sapa yang pernah ada masalah seperti ini 👇🏻:

🍒 Jerawat hitam
🍒 Jerawat bernanah
🍒 Parut jerawat yang berlubang
🍒 Jeragat
🍒 Kulit muka gatal
🍒 Kulit muka kusam dan tidak bermaya
🍒 Pori yang terbuka


Memang sangat memahami apa perasaan korang. Rasa malu, rendah diri dan paling tak best rasa kurang keyakinan diri. Orang yang melihat pun 'tak ada selera kot' kan? Kita pun malu nak tunjuk muka lebih-lebih pada orang.

Menghadapi masalah yang sama malah lagi teruk lagi, Adik ini dah mencuba beberapa produk lain sebelum ni tapi tak ada yang mendatangkan kesan positif padanya. Hilang keyakinan diri bila ramai yang menegur kulit mukanya.

Pengedar Shaklee Wangsa Maju, Setiawangsa dan Keramat AU


Saya tampil membantu. Cadangan saya supaya mengambil Set Resdung ini. Setelah dikonsultasi dan konsisten amik alfalfa, sustained release vitamin C dan Vitamin E..alhamdulillah! Ini hasilnya ❤️

Yang pasti kesannya bukan jenis yang segera yang ada bahan berbahaya di dalamnya. Seramm dengan lambakan produk mengandungi banyak bahan terlarang di dalamnya.

Ingat Semulajadi Ingat Shaklee

Menghadapi masalah yang sama seperti adik cantik manis ini? KakNi sedia membantu dengan konsultasi yang terbaik. Hubungi KakNi :


Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju, Setiawangsa, Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *