Shaklee Effect Setelah Mengamalkan Shaklee

Monday, December 26, 2016

Membelek-belek galeri gambar dalam laptop. Terjumpa satu gambar tahun 2012 iaitu tahun sebelum berkenalan dengan shaklee. 


Korang perasan tak apa perubahan dalam gambar tu? KakNi dari dulu memang berkulit cerah (perasaan ke perasan 😂) jadi sebagai seorang yang kulitnya cerah maka segala apa yang ada kat muka jelas tanpa bersuluh.

Ye kakNi memang banyak jeragat, jerawat halus di muka, muka gatal, kering dan kadang-kadang berminyak gile. Bibir selalu kering, gusi berdarah, mata rabun, rambut gugur, banyak pulak lah masalahnya 😂

Korang nampak tak segala jeragat-jeragat tu? Niat utama amalkan Shaklee bukan sebab nak hilangkan jeragat tu sebenarnya. Bermula dengan set penyusuan lengkap untuk membantu proses penyusuan sampai 2 tahun anak ketiga. Lepas tu amik set asma untuk anak. Bermula dengan shaklee pada pertengahan tahun 2013 dan terus join ahli. 

Alhamdulillah bila dapat hasil yang positif mula jatuh cinta dan berniat untuk berkongsi dengan masyarakat kebaikan vitamin Shaklee. Banyak lagi shaklee effect yang dapat tapi kali ni kakNi cerita pasal jeragat yang pudar tu. Siapa tak gembira kan dapat kulit halus dan licin?

Adik-adik dan kakak-kakak ada masalah apa? Cepat hubungi kakNi tau! KakNi akan bagi cadangan dan konsultasi yang insyaAllah dapat menyelesaikan masalah itu. 

KakNi
887558


You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *