Set Bersalin Lengkap Shaklee Bantu Kurangkan Stress Dan Kemurungan Elak Gila Meroyan

Monday, April 24, 2017

Sejak 2 minggu kebelakangan ni kakNi banyak dapat pertanyaan tentang 'gila meroyan' yang entrynya ada kakNi pernah kongsikan di sini

Rata-rata takut terkena gila meroyan ni. Ada tu ahli keluarga dah berusia 56 tahun tapi kerap dilihat bercakap sorang-sorang bila terlalu letih atau stress. Mengikut adik yang bertanya tu ahli keluarga dia tu pernah alami gila meroyan waktu lepas bersalin dulu-dulu. Mungkinkah simptom gila meroyan berterusan sampai ke tua?

Apapun kakNi banyak bagi tips dan nasihat buat adik ni supaya sentiasa memberi sokongan pada ahli keluarga tersebut, kurangkan keletihan dan stress serta banyakkan berdoa. InsyaAllah ahli keluarga adik tersebut dijauhkan dari sebarang penyakit.

Apapun ibu-ibu yang selepas bersalin disarankan agar mengambil cukup nutrisi sepanjang proses berpantang agar badan dapat cukup tenaga dan cepat pulit dari luka bersalin. 

KakNi memang sangat sarankan ibu-ibu berpantang mengambil set lengkap berpantang Shaklee yang terdiri dari :

ESP
Alfalfa
Bcompleks
Ostematrik
Vitalea
Vitamin C
Lecithin
Vivix


Set Lengkap ini membantu ibu-ibu :

🌷 Mempercepatkan pembaikan luka dalaman dan luaran
🌷 Memberikan tenaga kepada ibu seawal sesudah bersalin
🌷 Mengurangkan stress dan mengelakkan kemurungan
🌷 Membantu ibu menjayakan penyusuan susu ibu dengan membanyakkan susu ibu
🌷 Mengeluarkan darah kotor
🌷 Mengelakkan kejadian bengkak susu
🌷 Mencantikkan kulit ibu dan baby
🌷 Memudarkan kesan alahan hitam pada perut
🌷 Memudarkan strech mark

Kita ikuti apa kata ibu-ibu yang mengambil set lengkap ini

Testimoni #1

"DISEMBER 2015
TESTIMONI 49 : ASILAH AZMI

Assalamualaikum.
Hai, nama saya Asilah. Berumur 27 tahun, ada 2 orang anak. Sorang boy dan sorang girl. Yang boy tu, dah 3 tahun 4 bulan. Yang girl tu pulak, baru 7 bulan lebih.

Ok, saya nak share something yang bestt sangat dengan anda semua. Rugi sangat sapa yang tak baca sampai habis ni. Hihi..Saya ada pengalaman bersalinkan anak saya dengan cara yang berbeza. Si abg tu, bersalin secara czer. Yg si adik tu pulak, bersalin normal. Alhamdulillah anak2 saya sihat, saya pun ok. ;)

First time rasa betul-betul jatuh cinta dengan Shaklee, sebab set pantang ni lah..Masa tu, saya baru beranakkan anak sulung saya. Firas Ammar dilahirkan secara czer seberat 3.5kg.Dah balik rumah, kak ipar saya hadiahkan set pantang Shaklee ni. Tapi masa tu dia bagi VITALEA, ZINC, B COMPLEX dan VITA C je.

Memang sebenarnya saya tak beli apa-apa set pantang lagi pun masa tu. 3Rezekii...Hehe...Tanpa sebarang jamu, saya hanya bergantung kat set pantang Shaklee ni 100%..Saya tak join membership Shaklee lagi tau time ni, kak ipar saya je yang bergiat aktif dengan Shaklee. Dalam hati kata la jugak, ok ke Shaklee ni...Vitamin je pn...Selalu orang pantang amek jamu kan..huhu...

14 hari berpantang, berat saya turun, back to normal. Macam sebelum mengandung, 46kg...Sukaa sangat-sangat la..Dah bersalin czer, anak sulong pulak tu kan.Saya hanya bergantung sepenuhnya kepada set pantang Shaklee.

Yang anak kedua ni pun, saya amalkan set pantang Shaklee. (Vitalea, B Complex, Vita C Plus, Zinc, Ostematrix dan ESP) Walaupun bersalin normal, saya senang nak buang air besar. Seawal hari ke-3 berpantang, saya dah buang air besar. Ostematrix tu best, melembutkan najis dan sekaligus menyenangkan saya untuk ke toilet. Legaa sangat-sangat. 

Set pantang ni bukan je bagi luka bersalin saya cepat baik, tapi memberikan tenaga berpanjangan. Seriously saya cakap, set pantang ni memang best! Even malam-malam berjaga susukan baby, tapi bila siang tu, tak rasa sakit-sakit kepala pun..(B Complex hindar stress). ESP tu memudarkan strech marks tau..Tak la nampak perut tu hitam je dari kesan strech marks. 

Bila saya share cerita set pantang ni dengan kawan-kawan saya, mostly memang akan pilih set pantang ni sebagai pilihan mereka ketika berpantang. Alhamdulillah, apa yang saya kongsikan ni, saya dah lalui dan rasa sendiri kehebatan Set Pantang Shaklee.

Tq kepada semua yang baca kisah cinta saya dengan Shaklee ni sampai habis.

Sekian kisah saya ;)"


Testimoni #2


Testimoni #3


Hampir semua ibu memberi feedback rasa tak macam dalam pantang sebab sihat dan cergas je rasa. Badan yang sihat dapat mengelakkan ibu dalam keadaan stress yang boleh mengganggu emosi si ibu.

Apapun sokongan dari ahli keluarga terutama suami sangatla diperlukan. Jadi para suami kena la rajin menolong apa yang patut. 

Untuk pembelian set lengkap bersalin ni korang akan terus layak untuk dapat KEAHLIAN PERCUMA! Jimat Rm80! 

Pembelian secara online hanya klik di link esell di bawah :


Perlu konsultasi eksklusif? Hubungi KakNi seperti detail berikut ye :

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
http://kakni.wasap.my
COD : Wangsa Maju Keramat AU 

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *