Hadiah Istimewa Untuk Mak Ayah Serta Insan Tersayang

Sunday, May 07, 2017

Assalamualaikum WBT

Menghadiri ceramah Ustaz Kazim Elias semalam di sekolah anak kakNi bertajuk 'Intai Keluarga Terserlah Bahagia'. UKE kata nak jadi yang terbaik bermula dari diri sendiri dan bahagiakan keluarga dahulu terutama ibu ayah, anak-anak, suami dan isteri. 

Tidak kira bahagiakan dari segi kewangan, emosi bahkan menjaga kesihatan ahli keluarga. Banyakkan sedekah dan berwakaf ke atas ahli keluarga yang telah tiada. 

Berkisar tentang kesihatan ahli keluarga ni sudahkan kita buat yang terbaik untuk insan yang kita sayang? Kalau kakNi memang tak sanggup tengok bila ayah ada sakit-sakit mesti segera nak berubat.  Dan yang paling utama kakNi mesti bagi ayah makan vitamin.

Antara yang terbaik untuk kesihatan mak ayah kita ialah Vivix. Fungsinya yang menjaga kesihatan secara menyeluruh, mengurangkan sakit lutut, otot serta memberi tenaga memang sangat dicadangkan untuk mak ayah kita. Paling penting senang nak amik..minum je.

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

Nak tau kisah Vivix dan Insan Tersayang Kita?

KISAH 1 : SILAWATI IELA

[SAKIT OSTEOATHRITHIS AYAH KIAN PULIH SELEPAS KONSISTEN AMALKAN VIVIX DAN SUPLEMEN SHAKLEE]

Apa korang rasa bila ayah korang yang dah 16 tahun menghidap Osteoathrithis, dulu siap kena usung nak ke klinik dan hospital. Dulu kalau gerakkan kaki bunyi berkeriuk macam engsel pintu berkarat, berjalan siap keluar bunyi macam tulang berlaga.

Ayah memang dah wajib operate masukkan besi dekat left hip joint, tapi sebab kerenah birokrasi, doktor batalkan balik operation. Dari boleh bawak motor, sekarang tak boleh langsung, dari bawak kereta manual kena tukar kereta auto. Dulu nak angkat kaki pun susah. Guna tongkat pun jalan slow-slow je. Dalam rumah guna kerusi roda.

Tapi, sejak kebelakangan ini, ayah dah boleh berjalan tanpa tongkat, walaupun jarak tak berapa jauh. Boleh dukung cucu dari dalam rumah bawak ke kereta di luar rumah dan malam ini pergi makan kat Mydin Mall, ayah lupa nak bawak tongkat tapi Alhamdulillah ayah boleh jalan macam biasa dari parking ke tempat makan.

Satu je Cik Laa nak cakap, ALHAMDULILLAH. Rasa sangat-sangat bersyukur. Alhamdulillah, 3 tahun konsisten Vivix, ini hasilnya. Syukur sangat-sangat sebab tu kalau korang menyampah bila Cik Laa share pasal Shaklee, Cik Laa tak kisah sebab korang tak rasa apa yang Cik Laa rasa. Rasa syukur sangat-sangat. Allahuakhbar, sungguh besar nikmatMu ya Allah. Tak tahu nak cakap macam mana.

Korang doa lah semoga Cik Laa terus berjaya dgn Shaklee. Dapat supply Vivix untuk ayah dan mak setiap bulan. Doakan Cik Laa ye. Semoga Allah makbulkan doa-doa kalian. Amin....


KISAH 2 : A'BIDATUL MU'TADILLAH MOTOLANI

[KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE]

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah.


Hargai insan tersayang kita selagi mereka masih ada. Usia bukan penghalang untuk mereka hidup sihat. 

Hadiahkan Vivix untuk mereka yang tersayang. Pembelian Vivix secara online hanya klik di link esell di bawah :


Untuk konsultasi eksklusif dan jadi ahli FREE dengan Vivix cepat-cepat hubungi KakNi seperti detail berikut :

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
http://kakni.wasap.my
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *