Vitamin Tambah Tenaga Untuk Stamina Dan Kekal Cergas

Thursday, October 19, 2017

Sebagai seorang ibu yang banyak tugasan sedang menanti tentu tak ada masa dan ruang untuk rasa letih dan lesu sepanjang hari. Sebabnya kalau dalam sehari ibu tersangat letih dan tak bermaya alamatnya tunggang langgang lah keluarga.

Mana nak masak, mop lantai, hantar amik anak sekolah, lipat baju, sidai baju, siapkan anak-anak dan 1001 macam kerja lagi. "anda ingat saya ada masa nak rasa letih?" kehkeh macam ayat iklan pulak..



Ini baru seharian situasi suri rumah, kalau ibu yang bekerja lagi di siang hari, balik malamnya jadi suri rumah pulak. Fuhh penattnya jadi seorang ibu ni.

Pendek kata, lelaki atau perempuan sama sahaja pasti akan ada rasa letih dan bila dah letih maka seharian tu la produktiviti kita akan menurun. 

Tahap stamina kita menentukan prestasi dan produktiviti kita sepanjang hari. Ia adalah kunci utama yang memelihara kekuatan dan tenaga apabila kita semakin berusia. 

Jadi untuk mengatasi masalah letih, lesu, tak bermaya, penat ni dengan sukanya KakNi sangat cadangkan korang supaya amalkan pengambilan vitamin yang mengandungi polifenol. Tidak kira berapa usia korang sekarang, yang pasti kita boleh mengembalikan semula stamina dan bersedia dengan kehidupan yang lebih mencabar dengan polifenol.

Apa Itu Polifenol?

Polifenol ialah sekumpulan sebatian yang dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Polifenol memberi warna sambil melindungi tumbuhan tersebut daripada penyakit dan jangkitan. Ia adalah :
  • Antioksidan yang kuat
  • Peransang tenaga di dalam sel dan meningkatkan kesihatan yang hebat.
Di Manakah Polifenol Boleh Didapati?

Buahan seperti ceri, delima, epal, kacang dan teh hijau adalah tinggi dengan polifenol. 

Campuran unik daripada anggur muscadine, polygonum cuspidatum, lobak ungu dan elderberi eropah memberikan 16 jenis polifenol untuk meningkatkan stamina.

Bagaimana Polifenol Boleh Meningkatkan Stamina?

Pengambilan polifenol secara kerap telah menunjukkan kepada :

1. Peningkatan Tenaga Sel
  • polifenol meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria -"dinamo" di dalam sel badan
  • lebih tenaga "dinamo" memberikan stamina yang lebih tinggi untuk prestasi dan produktiviti yang lebih baik.
2. Membantu Mengembalikan dan memperbaharui sel
  • merangsang prestasi sel untuk tenaga dan kecergasan 
Berikut Adalah Manfaat Kesihatan dengan Polifenol :
  • Meningkatkan paras tenaga
  • Sendi yang kuat
  • Imuniti yang kuat
  • Ketajaman minda
  • Peningkatan kesihatan reproduktif
Kembalikan dan kekalkan stamina kita dengan makanan yang kaya dengan polifenol atau untuk lebih mudah tambahkan dengan pengambilan supplement berasaskan tumbuhan yang sihat dengan kandungan spektrum polifenol terbaik dari hasil penyelidikan.

Vivix Kaya Dengan Polifenol

Vivix adalah minuman botani dengan formula yang lazat dan kaya dengan polifenol yang tergolong dalam kumpulan phytochemical berasaskan tumbuhan yang membantu dalam menjaga kesihatan sel.

Vivix dihasilkan oleh campuran botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu. Gabungan istimewa ini menggunakan proses ekstrak berpaten.


Kajian makmal mencadangkan bahawa campuran polifenol terhadap 4 bahan-bahan ini boleh :
  1. Melindungi serta membaiki DNA serta memerangi radikal bebas, memastikan sel-sel akan sentiasa sihat
  2. Mengoptimumkan prestasi sel dengan melambatkan pembentukan protien AGE (Advanced Glycation End-Product). Protien AGE dikenali sebagai penyebab sikap tidak bertoleransi glukosa dan penuaan selular.
  3. Meningkatkan tenaga selular, membantu memperbaharui dan menyegarkan semula sel 
  4. Meningkatkan kesihatan Telomeres yang merupakan sebahagian penting daripada sel kita 

Vivix :
  • Semulajadi sepenuhnya
  • Tangguhan berpaten
  • Ramuan utamanya telah dikaji secara klinikal
  • Eksklusif di Shaklee
  • Diperkaya dengan kuasa alam dihebatkan oleh sains
Selalu letih, lesu dan tidak berstamina? Dapatkan sebotol vivix anda sekarang!


Setiap pembelian melalui blog ini korang layak mendapatkan konsultasi eksklusif dari KakNi. Hubungi KakNi seperti detail berikut :

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Google+ Followers

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *

Subscribe blog Aniey