Kenapa Kena Beli Vivix Twin Pack?

Friday, November 03, 2017

Apa lagi produk paling hot dalam Shaklee kalau bukan VIVIX! Vivix mahal? Ramai orang sangat yakin dengan kualiti dan kajian sains di sebalik Vivix sebab tu harga bukan ukuran. Malah sangat berbaloi dengan pelaburan pada produk yang telah diuji keberkesanannya berbanding banyak produk yang hanya berani claim mulut sahaja.


Bila dah berduyun orang bertanyakan tentang Vivix untuk masalah kesihatan masing-masing, KakNi memang akan cadangkan kepada mereka supaya beli terus twin pack Vivix.

Kenapa? Sebab KakNi nak untung lebih ke? Mestilah TIDAK! Tapi sebab nak menguntungkan kepada bakal pembeli tadi. Iye, kalau korang nak beli Vivix elok amik 2 botol terus.

Sebab kenapa kena beli Vivix Twin Pack?

1) FREE AHLI

Nak jadi ahli Shaklee yurannya ialah sebanyak RM80. Suka tak kalau dapat jadi ahli FREE je? Sudah tentulah korang dapat jadi ahli Shaklee automatik bila beli Vivix 2 botol!

Nah! Jimatttt RM80

2) FREE PENGHANTARAN

Pernah beli barang Shaklee? Kos penghantaran barangan Shaklee melalui courier pilihan adalah ditetapkan sebanyak RM10 semenanjung dan RM22 kawasan Sabah dan Sarawak.

Istimewanya beli Vivix 2 botol ialah Shaklee bagi PERCUMA PENGHANTARAN. Bayangkan korang membuat pesanan 2 botol Vivix ke Sabah. Tak perlu bayar kos penghantaran. 

Jimatttt RM10-RM22

3) Dapatla Beli Pada Harga AHLI

Tak penat ke pada bakal pembeli yang cari pengedar yang tak beretika yang sanggup jual vitamin Shaklee murah-murah bawah harga ahli?

Sanggup survey sana sini nak cari yang harga murah. Apa yang susahnya kan, jadi ahli Shaklee dan beli la pada harga ahli dengan ID sendiri. Dah tak gaduh pasal harga.

Harga retail Vivix Shaklee untuk bukan ahli RM475. Harga untuk ahli RM402.80. Jimattt RM72.20. Kalau dah 2 botol tak ke boleh jimattt RM144.40? 

4) CASH BACK BONUS

Shaklee membayar bonus setiap 15hb tanpa gagal kepada setiap pengedarnya yang mencapai minima unit value penjualan.

Untuk pembelian 2 botol Vivix korang dapat lagi bonus pada bulan hadapan dikredit terus ke dalam akaun masing-masing. Untung lagi RM-+36 

Kira-kira korang dapat menyelamatkan sebanyak RM+-300 hanya dengan pembelian 2 botol Vivix.

Banyaknya dapat berjimat kan? Jadi sebab nilah KakNi sangat cadangkan korang terus beli 2 botol Vivix. Banyakkk jimattt..

Terus buat pesanan untuk 2 botol Vivix FREE ahli ini dengan hubungi KakNi seperti detail di bawah :

Aniey Yusoff
ID : 887558
Sms/Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *