Wednesday, 19 April 2017

Hilangkan Sakit Belakang Yang Mencucuk Sampai Tak Boleh Duduk

Sakit belakang yang mencucuk sampai tak boleh duduk. Ye sahabat, itu kakNi la tu yang selalu alami sakit belakang kronik sampai la tahap tak boleh duduk tanpa ada alas di bahagian belakang.


4 tahun lalu sewaktu masih kerja di pejabat, di kerusi memang kakNi pasang support belakang kat kerusi lepas tu letak bantal lagi. Memang teruk sangat rasa. Mencucuk-mencucuk terutama di bahagian pinggang. Ia seumpama rasa ulat-ulat yang sedang syok dan gembira memakan segala tulang dan otot. Allahuakbar! Perasannya..memang Nangisss tau 😭

Saat paling sadis sekali bila kawan ofis ajak pergi dengar ceramah agama kat surau lepas solat zohor. Dah sah-sah kena duduk kan. Selain sakit pinggang mencucuk, kaki jugak tak payah cakap la asyik lenguh dan kebas je. Malu pulak nak berlunjur je kat dalam surau. Macam orang tua gayanya.

Ostematrik Dan Vivix

Bermula dengan pengenalan set bersalin lengkap yang mengandungi ESP, Vitalea, Vitamin C, Alfalfa, bcompleks dan Ostematrik. Setelah merasai kesan positif setelah pengambilannya kakNi memang konsisten amik. 

Ostematrik memang sangat-sangat membantu menghilangkan sakit belakang. Saat rasa sakit belakang mula hilang bila selepas solat dah boleh duduk lama, mengaji dan berlama-lama di sejadah. Nikmatnya rasa, syukur alhamdulillah. 

Ia bukan sekadar pil kalsium semata tapi lengkap dengan mineral-mineral lain yang membantu penyerapan kalsium lagi optimum. 

Bukan kakNi seorang je yang rasai kesan positif Ostematrik ni malah tersangat la ramai. Di bawah ni antaranya 

Testimoni #1


Testimoni #2

Vivix iaitu minuman botani antioksidan yang dipatenkan dari Shaklee juga sangatt membantu mereka yang bermasalah sakit sendi dan otot.

Testimoni #3


Testimoni #4


Nikmat setelah hilangnya sakit belakang ini tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata. Dari rasa diri bagai kurang upaya kini rasa lebih cergas dan sihat.

Ada mak ayah dan ahli keluarga menderita arthiris, sakit sendi, sakit belakang, sakit lutut? Dapatkan Ostematrik dan Vivix tau!

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi :

Aniey Yusoff
ID 887558