Makin Bertenaga Selepas Amalkan Vivix Setelah Lama Letih Dan Lesu

Saturday, April 22, 2017

Banyak pulak feedback pengguna Vivix yang rata-rata kata selepas amalkan Vivix badan mereka jadi lebih sihat dan tak letih. Bangun pagi semacam ada extra energy lagi. 

Yang bagi pada mak ayah untuk masalah kesihatan mereka, terlebih gembira pulak bila mak update dengan anak 'Best la Mak kurang letih, rasa segar rasa sedap je badan lepas minum sirap anggur tu' 'Ayah kau siap berkebun bagai lagi pulak, tak ada dah mengadu penat, sakit lutut, lenguh sana sini' 'Best la minum Vivix ni, mak suka sebab lutut mak dah tak sakit..boleh solat macam biasa dah'


Itulah dia antara fungsi vivix yang paling best, ia mampu mencergaskan badan dan mengembalikan tenaga agar sihat dan lebih cergas. Bukan untuk nak awet muda dan untuk sakit-sakit kronik sahaja. 

Bagaimana Vivix Memberi Tenaga?

Antara 4 mekanisme tindakan vivix ialah :

1) Melindungi sel sehingga ke peringkat DNA

Vivix bertindak pertahankan sel dari kerosakan biological seperti pemakanan. Banyak ambil processed food, siap ada perisa, pewarna, conservative tambahan dan lain-lain. 
Hasil daripada pemgambilan makanan ini boleh menyebabkan STRESS BIOLOGI kepada sel-sel badan. 

Sebagai contoh yang dikaji, lepas makan makanan berlemak tinggi (biological stress), sel-sel badan akan bertindak menghasilkan biomarker tertentu sebagai respon kepada makanan yang tinggi lemak tu. 

Biomarker ini indicator biological stress, lagi tinggi biological stress, lagi banyak biomarker ni akan dihasilkan dan lagi cepat sel-sel badan kita akan mengalami kerosakan dan penuaan.

Vivix bertindak menahan biomaker ini dari dibebaskan jadi sel-sel tidak mengalami kerosakan maka penuaan dapat dilambatkan. 

2) Memberi sumber tenaga pada sel dengan membanyakkan pembentukan mitokondria

Pusat penghasilan tenaga dalam sel kita adalah mitokondria, ni kita semua belajar dalam biologi form 5 ☺️

Vivix terbukti secara sains mampu meningkatkan penghasilan tenaga dari peringkat mitokondria lagi

3) Memperbaiki sel

Vivix juga bertindak membaiki sel DNA dan mencegah sel dari kerosakan

4) Meningkatkan prestasi sel

AGE protein adalah penimbunan radikal bebas adalah antara ''culprit' dalam penuaan sel. Vivix akan menghalang penghasilan AGE protein ni dan seterusnya meningkatkan prestasi sel.

Kita tinjau mereka-mereka yang gembira dengan hasil positif Vivix

Feedback #1


Feedback #2


Feedback #3


Feedback #4


Feedback #5


Alhamdulillah dengan asbab Vivix yang terbukti secara klinikal ini mampu mengembalikan kesihatan dan kecergasan si pencintanya.

Jom hubungi kakNi 0137773122 untuk dapatkan Vivix buat diri sendiri dan orang tersayang kita. Dengan vivix korang boleh dapat PERCUMA keahlian tau! 

Untuk pembelian secara online hanya klik di link esell di bawah :



Aniey Yusoff
ID : 887558

You Might Also Like

1 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *