Ganjaran Jadi Ahli Shaklee Dan Nikmati Manfaat 3C Yang Super Best!

Monday, May 22, 2017

Melihat update dari upline-upline pergi trip Shaklee ke Jepun rasa best yang amat! Ya Allah satu hari aku pun mesti sampai!

Trip 6 bintang untuk leader yang layak. InsyaAllah semua pun boleh dan semua pun bermula sebagai distributor Shaklee.

Di dalam bisnes Shaklee ada 3C yang Shaklee tawarkan iaitu :

1) Cash

Untung tunai hasil dari jualan runcit kepada customer yang bukan ahli. Eh ada lagi..ini baru untung runcit belum masuk BONUS lagi!

Shaklee membayar bonus kepada pengedarnya 15hb setiap bulan. Makin besar uv jualan maka makin gemuk la bonus masing-masing.

2) Car Bonus

Wah! Bonus kereta tau! Bonus kereta bukanlah bermaksud Shaklee bg kereta sebijik tapi Shaklee bagi dalam bentuk duit setelah lengkap semua kelayakan untuk dapat ni.

Duit tu boleh la buat bayar bulanan kereta kalau kita beli kereta atau kalau tak beli kereta pun boleh buat belanja je duit tu. Nak tau detail kena la whatsapp kakNi di hujung entry nanti 

3) Convension (Percutian)

Sebagai reward kepada semua pemimpin jualan, Shaklee hadiahkan percutian bertaraf 6,7 bintang sama ada di dalam atau di luar negara.

Macam cycle 2016/17 ni mereka semua ke Jepun! Layanan 7 bintang!

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

Makanan Halal disediakan khas untul leader-leader muslim
Dengan trip Shaklee tak perlu berfikir nak cari tempat makan halal, tempat solat dan sebagainya sebab semua Shaklee sediakan KHAS untuk leader muslim. Siap satu dewan tempah khas untuk ruang makan halal dan di bilik diletakkan arah kiblat. 

Pengedar Shaklee Wangsa Maju Keramat AU

Tempat makan pulak semuanya super best! Hotel pun semua yang mahal-mahal!

Dr Kojima

Wow! Delegasi Shaklee dapat dinner dengan Dr Kojima. Insan pertama yang buat penyelidikan selama 40 tahun dan jumpa interferon lalu mencipta Nutriferon. Berusia 92 tahun Dr Kojima sekarang. Besarnya jasa beliau terhadap menyumbang kesihatan pengguna Shaklee.

Uols nak dapatkan ganjaran 3C yang Shaklee tawarkan ni? Cepat-cepat whatsapp kakNi tau. Kita jadi geng group iReach yang meletop tu!

You Might Also Like

0 comments

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *