Kebaikan Vitamin C Untuk Kanak-kanak Elak Demam Dan Selsema

Thursday, August 09, 2018

Alhamdulillah...hari ni dapat berita vitamin C kunyah kembali ke pasaran! Teruja semua mak-mak yang anaknya penggemar utama vitamin c kunyah ni. Lamaa hilang di pasaran. Selama tak ada di pasaran hanya Mealshakes dan Omega Guard yang jadi peneman setia anak-anak.


Berbeza dengan abang Affan dan Kakak Alyaa, anak KakNi yang ketiga, Aimy sangat sukaa dengan Chewable vitamin C ni. Abg Affan dengan kakak tak suka sangat tapi yang paling sama semua ketiga-tiga A ini ialah 'giler' pada Omega Guard!



Siap la kalau nampak botol Omega ada kat bawah yang diaorang boleh capai..memang bukan sebiji diaorang amik terutama yang paling kecik sekali iaitu Anas.

Bagusla anak-anak suka kan, patut kita risau kalau kita nak bagi tapi anak yang tak nak kan? Ibu seboleh-boleh akan usahakan kalau itu yang terbaik untuk anak-anak.

Best sangat ker Chewable Vitamin C ni?

Budak-budak dapat vitamin yang boleh gigit-gigit dan kunyah-kunyah memang suka la sangat kan. Tambah-tambah rasa dia pulak yang masam-masam, lagi la Aimy ni suka..asyik mintak jer, ingat gula-gula agaknya :)



Vitamin C memainkan peranan penting dalam mengekalkan kandungan antioksidan semula jadi tubuh. Selain itu, ia juga amat diperlukan untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan keseluruhan tubuh secara amnya.

Vitamin C tambahan diperlukan oleh wanita hamil dan ibu yang sedang menyusukan bayi kerana diet sahaja tidak dapat memberikan tahap vitamin C yang mencukupi.

Chewable Vita-C dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Rose Hips telah digunakan oleh orang di Amerika Selatan untuk mengekalkan kulit sihat dan melambatkan penuaan sejak berabad yg lama dulu.

Rose hips adalah buah pada bunga mawar belukar liar yang diperolehi setelah semua kelopaknya gugur.

Ia membantu menggalakkan kitaran pemulihan semula jadi kulit dan membantu penghasilan kolagen yang elastin.

Rose Hips juga mengandungi Bioflavanoids yang mengekalkan kapilari sihat di seluruh badan. Dengan manfaat Bioflavanoids, Rose Hips adalah tambahan yang baik untuk diet, kecantikan dan kesihatan tubuh secara menyeluruh.

Inilah 'gula-gula' yang terbaik yang patut ibu bagi pada anak. Ia sangat membantu menguatkan sistem imun kanak-kanak menjadikan mereka sangat jarang dijangkiti demam atau selsema.

Jom ibu dapatkan sebotol harini! Harga sebotol hanya RM51.25 sahaja!

Aniey Yusoff
ID : 887558
Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *