Ketahui Bagaimana Ingin Menjana Pendapatan Lumayan Dengan Hanya Bekerja Dari Rumah

Friday, August 10, 2018


Dulu sebut tentang berniaga masyaAllah KakNi memang tak minat malah buta kayu terus. Langsung tak tahu apa dan tak berminat pun nak ambik tahu. Pendek kata selalu berhabis duit asyik beli dari kawan-kawan yang berbisness. Takpalah support kawan-kawan kan :)


Tapi tu la Allah tu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya. Dan Dia temukan saya dengan bisness yang sangat best ini. Bermula dari 2 sebab utama iaitu :

1. Mencari alternatif kepada kesihatan Alyaa yang ada asma pada masa tu. Tak sanggup lagi nak tengok dia asyik mengambil pelbagai ubat yang ada steroid itu. 2 tahun dia mengidap asma. 2 kali sebulan atau sebulan sekali mesti dia diserang asma.

2. Berjuang untuk menyusukan anak sehingga 2 tahun sebab 2 kali sebelum ni saya gagal menyusukan mereka sehingga usia 2 tahun. Kurang ilmu penyusuan serta tak tahu bagaimana cara nak membanyakkan susu badan

Ya..dengan sebab 2 perkara utama inilah saya bermula dengan Set Kanak-kanak Shaklee, Set Berpantang dan Menyusu Shaklee. Dengan minima penggunaan sahaja alhamdulillah saya dapat rasakan bestnya produk shaklee ni.


Memula join group upline-upline saya dan beramah mesra, sudah terasa keakraban ukhwah walau hanya berhubung melalui FB dan whatsapp sahaja. Terasa keikhlasan mereka dalam bersilaturrahim. Saling bantu membantu dan tak berkira dalam mencurah ilmu.

Semakin lama semakin saya jatuh cinta dengan dunia bisness Shaklee. Paling utama adalah konsep dari upline kami yang selalu menekankan bahawa berbisnesslah dengan Allah dahulu sebelum manusia.

Juga dengan konsep MLM shaklee yang sangat adil dan tidak berat sebelah maksudnya tidak hanya menguntungkan orang atas sahaja.

Dalam Shaklee semua orang tidak kira pangkat SID biasa atau Master Coordinator masing-masing menjalankan bisnes jualan sendiri dan tidak bergantung kepada jualan downline semata-mata kerana bonus dibayar berdasarkan nilai jualan peribadi. Upline bertanggungjawab memberi ilmu dan menunjukkan jalan kepada downline dan memimpin tangan untuk berjaya bersama-sama.

Antara kelebihan yang shaklee tawarkan termasuk :
  • untung runcit
  • bonus bulanan
  • bonus kepimpinan
  • bonus kereta
  • tajaan percutian atau umrah yang bertaraf VVIP
  • Dan di dalam shaklee income adalah unlimited!

Dan sehingga kini saya adalah seorang suri rumah yang sepenuh masa menjalankan bisness shaklee. Dan alhamdulillah saya sangat bahagia menjalankan bisness bersama anak-anak di sisi.

Baca >> Akhirnya Saya Berhenti Kerja!

Bisness shaklee sesuai untuk sesiapa sahaja. KakNi mengalukan sesiapa sahaja yang perlukan bimbingan untuk menyertai keluarga besar kami. Segera hubungi KakNi tau :

Aniey Yusoff
ID : 887557
Whatsapp : 0137773122
COD : Wangsa Maju Keramat AU

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *