Cara Atasi Kebas Tangan Dan Kaki Yang Sangat Menyeksakan

Tuesday, June 02, 2020

Assalamualaikum WBT

Korang percaya tak bahawa kesan sampingan selepas kemalangan hampir 15 tahun lalu yang mengakibatkan KakNi patah tangan kanan menyebabkan rasa kebas yang sangat menyeksakan sampai tahap tak boleh nak rasa tangan sendiri (hilang deria rasa seluruh tangan)

Rasa kebas ni hanya di tangan kanan sahaja dan tidak pula dirasai sebelah tangan kiri atau bahagian anggota badan yang lain. 


Pernah jugak waktu tidur kalau tersalah baring ke sebelah kanan dan menghempap tangan tu..masya Allah bila bangun esoknya rasa kebas seluruh tangan.

Ini lah yang KakNi lalui saban hari dan minggu. Memang kena berjaga-jaga agar tak banyak menggunakan tangan kanan. Mengangkat barang berat memang sangat elakkan sebab rasa nak tercabut tangan.

Tetapi syukur sangat ditemukan dengan set saraf dari Shaklee. Sebelum ni jugak KakNi ada mengalami sakit pinggang yang agak teruk sampai tak boleh nak duduk kalau tak bersandar. Memang dah merancang nak jumpa doktor tapi buat sementara memang amik dulu set vitamin Shaklee untuk saraf. Sejak tu memang amal kan set tulang dan saraf sekali. Memang perasan rasa kebas tangan lama tak muncul dan sakit belakang pun hilang. 

KakNi amalkan mengambil set tulang dan saraf Omega, Bcompleks dan Ostematrik. Satu lagi yang paling terbaik ialah Vivix. Memang supplement wajib dan tak boleh tinggal.

Ada satu minggu tu KakNi terlupa bawak balik kampung set ini. Kebetulan pulak cuti umum sempena Hari Raya Puasa jadi tak boleh nak pergi beli yang baru kat branch Shaklee cawangan Kota Bharu.

Memang rasa lain sangat bila badan tak amik vitamin wajib ni. Umpama kita sehari tak makan nasi hahaha.. 'kita' tu lebih kepada KakNi tu kalau sehari tak jumpa nasi hahaha..

Badan rasa lemau dan tak bermaya dan paling teruk bila tangan dah mula rasa kebas balik! Allahuakbar seksa sangat rasa.

Supplement Yang Dicadangkan Untuk Tulang Dan Saraf


Kebaikan Setiap Supplement Ini
  • Membekalkan keperluan kalsium untuk tulang
  • Membantu mempercepatkan pemulihan tulang yang patah dan retak
  • Melegakan masalah kebas pada bahagian yang bermasalah
  • Mengurangkan rasa keradangan dan inflamasi
  • Memberi tenaga kepada badan 
  • Mengurangkan risiko penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, jantung dan banyak lagi
  • Melancarkan peredaran darah 
Jika korang mengalami masalah sama macam KakNi elok la segera dapatkan supplement ini supaya tak rasai apa yang kakNi rasa. 

Alhamdulillah set untuk atasi kebas tangan dan kaki ni sangat bermanfaat dalam mengatasi masalah KakNi. Dan semoga ia juga dapat memberi kebaikan buat korang jugak.

Untuk dapatkan set ni hubungi KakNi 

Aniey Yusoff
ID 887558
SMS/Whatsapp : 0137773122
IG : aniey_yusoff

You Might Also Like

0 comments

Terima Kasih Atas Komen Anda Semua

Hubungi Aniey

Name

Email *

Message *